Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

Celini bikini




Ik vind een bikini kopen echt vreselijk. Ten eerste ben ik jaren bezig met de juiste vinden. Als ik eenmaal van dat ideaalbeeld afgestapt ben, zit de helft vreselijk. Pff Ik wil graag een bikini met: beugel, rouches en een vintage bloemenprint (liefst met donkerblauwe basiskleur en rode rozen)... iemand??

I think buying a bikini is one of the most terrible things. First of all, it takes me years to find the right one. And when I'm finally of this ideal image, half of them has a terrible fit. Pff I want a bikini with:a bracket, ruffles and a vintage floral print (preferably with a darkblue base color and red roses)... anyone??

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hunkemoller, heeft wel een leuke!
http://www.hunkemoller.nl/badmode/padded-triangel-bikinitop-model-faded-flower.html
Ik heb heb al gekocht!

MFB zei

Ik vind hem zeker leuk!!, maar ik wil liever iets met een beugel. Die andere dingen verschuiven altijd zo..

Anoniem zei

you can try to make it yourself ;)